ЖШС "МАКСАТ-2016" "Алема"
ЖШС "МАКСАТ-2016" "Алема"

Мы в соц.сетях

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

МОБИЛЬДІ ТОПТЫҢ ӨТКІЗГЕН СЕМИНАРЫ БОЙЫНША ЕСЕБІ

Семинар тақырыбы: «Мектепке дейінгі мекемеде мониторинг

 жүргізу әдістемесі»

Өткізілген күні: 2025 жылғы 8 қыркүйек

Өткізілген орны: Ақмола облысы, Қосшы қаласы, «Нұрасыл»                                                                                                                                                                       балабақшасы

Қатысушылар: мектепке дейінгі ұйым басшылары,

әдіскерлер, тәрбиешілер, педагогикалық ұжым мүшелері

Семинардың ұйымдастырушысы: Мобильді топ,

жетекшісі Г.Кульмагамбетова

Семинардың мақсаты:

Мектепке дейінгі ұйымдарда оқу-тәрбие процесінің сапасын арттыру мақсатында жүйелі мониторинг жүргізу әдістемесімен таныстыру, тәжірибе алмасу, педагогтердің кәсіби құзыреттілігін арттыру.

Семинар барысы:

Семинар үш бөлімнен тұрды:

1. Кіріспе бөлім:

Семинарды ұйымдастырушы ашып, қатысушыларға семинардың мақсаты мен міндеттерін таныстырды. Мониторингтің мектепке дейінгі білім беру жүйесіндегі рөлі мен маңыздылығы атап өтілді.

2. Негізгі бөлім:

Бұл бөлімде баяндамалар мен презентациялар ұсынылды.

Негізгі тақырыптар:

  1. Мектепке дейінгі ұйымдарда мониторинг жүргізудің мақсаттары мен түрлері
  2. Мониторингтің кезеңдері (жоспарлау, дерек жинау, талдау, қорытынды шығару)
  3. Мониторинг құралдары: бақылау, сауалнама, тест, даму картасы, педагогикалық диагностика
  4. Нәтижелерді сараптау және оқу-тәрбие процесіне түзетулер енгізу жолдары
  5. Ішкі және сыртқы мониторингтің айырмашылығы мен қолдану ерекшеліктері.

Қатысушылар нақты мысалдар мен мониторинг кестелерін қарастырып, практикалық тапсырмалар орындады.

3. Қорытынды бөлім:

Қатысушылар өз тәжірибелерімен бөлісіп, пікір алмасты. Қатысушылар семинардың мазмұны мен ұйымдастырылу деңгейіне оң бағасын берді.

Семинар қорытындысы:

Семинар өте мазмұнды әрі нәтижелі өтті. Қатысушылар мектепке дейінгі ұйымдарда мониторинг жүргізудің әдіс-тәсілдерімен жан-жақты танысып, өз тәжірибелеріне енгізуге болатын тың идеялар алды. Мониторингтің тәрбие мен білім беру сапасын арттырудағы маңыздылығы нақты дәлелдермен көрсетілді.

Ұсыныстар:

  1. Мектепке дейінгі ұйымдарда мониторинг жүргізу бойынша әдістемелік құралдар әзірлеу;
  2. Мониторинг нәтижелерін тиімді қолдану жолдарын нақтылау үшін қосымша практикумдар өткізу;
  3. Педагогтерге арналған курстар мен вебинарлар арқылы біліктілікті арттыруды жалғастыру.

 

Есепті дайындаған: Г.Кульмагамбетова

      


Текст